לכבוש את הכרוב
המדריך השלם להכנת כרוב פרוביוטי בבית

שלום, אנחנו אורי ובנימין ואנחנו מזמינים אתכם ללמוד להכין כרוב פרוביוטי אצלכם במטבח או בחצר, וליהנות מהתוספת הכי בריאה וטעימה שיש לכל ארוחה! כל מה שצריך זה כרוב, סכין, צנצנת, מלח בישול, משקל דיגיטלי, שיפוד עץ ושעה פנויה. המדריך הוא חינמי לחלוטין, ומוגש באהבה רבה לכל אוהבי הירקות הכבושים ואלו המעוניינים לשפר את בריאותם במו ידיהם! אז יאללה, מתחילים?

תמיד חלמתם להתנסות בכבישה ביתית? 

תמיד חלמתם להתנסות בכבישה ביתית? 

רוצים להכין ירקות כבושים טעימים, פרוביוטיים, קראנצ’יים – שתמיד יוצא טוב?
לכבוש את הכרוב – הסדנה הביתית האולטימטיבית למתחילים, עכשיו אצלכם ללא עלות!

 לקבלת הקורס החינמי ישר לתיבת המייל

מלאו את הפרטים כאן למטה

למי המדריך מיועד? 

המדריך מיועד לא.נשים שאוהבים את הירקות שלהם בריאים, טעימים וחמצמצים בדיוק במידה הנכונה, א.נשים שמבינים את הערך של הכנה ביתית לעומת קניה של מוצרי מדף משומרים, שרוצים לשפר את איכות החיים שלהם ולשמור על מערכת עיכול שמחה ומרוצה.

תשכחו מכל מה שידעתם על כרוב כבוש!

הכרוב הפרוביוטי של האקדמיה למזונות מותססים הוא השילוב
המושלם בין טעם לבריאות. 
מדובר בכרוב שמכיל כמויות גדולות של חיידקים פרוביוטיים – חיידקי הקסם שהופכים את הגוף שלנו לגרסה הטובה ביותר של עצמו.
מטיפול בבעיות עיכול ועד הפחתה בדיכאון, החיידקים האלו יכולים לעזור לנו לחיות חיים טובים יותר, וגם ליהנות מתוספת מרעננת וטעימה לכל ארוחה.

עם מי כדאי לראות את המדריך?

הדרך שאנחנו מראים לכם במדריך היא הדרך שאנחנו מלמדים בסדנאות ההתססה שלנו עם מבוגרים.

אך למדנו שצורת ההכנה הזו מתאימה לכל הגילאים, ויש לנו ניסיון בהכנת כרוב בשיטה זו עם ילדים ועם קשישים. אז אם יש לכם ילדים או קשישים בבית, או חברים שמתעניינים בהתססה, תצפו ותכינו יחד. זה הוסיף המון!

 קצת עלינו - אורי ובנימין

אנחנו אורי ובנימין, אב ובן שאוהבים להבין איך דברים עובדים. שנינו מגיעים מרקע מדעי. לפני כעשור החלטנו לצאת מהמעבדה ומהמשרד, ולנצל את הידע שלנו כדי לשפר את הבריאות ואת איכות החיים. 

יצאנו למסע מרתק בתוך עולם ההתססות – מהשדה, דרך הביו-כימיה שבתוך הצנצנת ועד לרגעי האושר של הביס הראשון. היום אנחנו שמחים להביא אליכם את כל הידע שאספנו בצורה מסודרת ובהירה. 

אנחנו מאחלים לכם למידה מהנה, לבד, עם חברים או עם המשפחה, ושלא יחסר לכם כרוב כבוש במקרר.

סקרנים לדעת עוד?

כאן למטה תוכלו לראות את שני השיעורים הראשונים - הציוד הנדרש וחיתוך הכרוב. כדי לקבל את ההמשך - כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את כתובת המייל שלכם, ותוך שניות בודדות המדריך יהיה אצלכם בתיבה!

 לקבלת הקורס החינמי ישר לתיבת המייל

מלאו את הפרטים כאן למטה